Kompleksowa agencja marketingowa – czym się zajmuje?

Agencja marketingowa oferuje różnego typu działania z zakresu reklamy, które mają na celu promocję marki, jej produktów i usług. Z kolei kompleksowa agencja marketingowa oferuje komplet działań, począwszy od badań rynkowych, przez tworzenie strategii, do jej realizacji. Jej celem jest budowa pozytywnego wizerunku danej firmy, a także zachęcenie klientów do kupna jej produktów. Do celów zalicza się także poinformowanie klientów o nowej ofercie oraz wypracowanie pozytywnego nastawienia do firmy.

Kompleksowa agencja marketingowa świadczy zatem usługi full service.

Zadania kompleksowej agencji marketingowej

Agencja marketingowa, która świadczy kompleksowe usługi z dziedziny marketingu, opracowuje strategię promocji i sprzedaży, dostosowaną do profilu danej firmy. W jej gestii leży również przeprowadzenie analizy rynku, badań konsumenckich oraz innych analiz. To agencja proponuje firmie działania, które będą dla niej najbardziej korzystne i pomogą rozwinąć jej skrzydła w świecie biznesu.

Tworzenie stron internetowych

Agencja marketingowa może stworzyć nawet stronę internetową, różne portale internetowe oraz profile w mediach społecznościowych. Stworzona witryna będzie funkcjonalna i dostosowana do wymogów firmy. W takiej agencji pracuje zazwyczaj grafik, który odpowiada za stronę wizualną projektów.

Pozycjonowanie, reklama AdWords i social media

Kompleksowa agencja marketingowa zajmuje się również pozycjonowaniem stron internetowych, a także reklamą AdWords.

Celem pozycjonowania jest uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Niezbędna jest tu także optymalizacja strony. Z kolei Google AdWords to system reklamowy, który oferuje tworzenie reklam pojawiających się w wyszukiwarce. Można w ten sposób promować różne produkty.

Kompleksowa agencja reklamowa prowadzi także profile firmy w mediach społecznościowych, pozyskując liczne grono fanów.